Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
„Psaní e-mailů má taky svou etiketu,“ říká Martin Kavka a popisuje zásady, kterými se v rámci e-mailové komunikace řídí — včetně toho, že na zprávy není nutné odpovídat hned.
Ve videu taky vysvětluje:
Pusťte si celé e-mailové desatero coby lekci zdarma z našeho videokurzu Mistrovství e-mailu s Martinem Kavkou.
Nemusíte být extrovert ani mít profi výbavu, abyste zaujali na sítích, naznačuje Karolína Kachyňová. V dvoudílném rozhovoru pro server Podnikatel.cz sdílí praktické tipy pro drobné podnikatele, kteří chtějí začít točit videa, ale zatím váhají.
„Lidi věří na talent, na všechno možné, ale reálně se dá většina věcí naučit tréninkem. A nemyslím si, že mluvit na kameru nebo vystupovat ve videích je otázka toho, zda je člověk introvert nebo extrovert,“ říká v článku Karolína.
Chcete dostat vaše téma, značku nebo firmu do médií? Nejdříve je třeba pochopit, jak vypadá práce novináře.
Pusťte si na YouTube zdarma lekci z našeho mistrovského videokurzu Cesta do médií s Alicí Kavkovou.
Na jaká pravidla myslet při výběru domény — ať už pro vlastní nebo klientský projekt? Do článku na serveru Podnikatel.cz přispěli svými pohledy i dva naši členové, sloganistka a názvotvůrce Lenka Paprok a webdesignér Vojtěch Bruk.
„Vybírat doménu je skoro jako vybírat jméno dítěti. Následky rozhodnutí s vámi budou po celý život projektu a stojí za to se nad tím pořádně zamyslet,“ popisuje v článku Vojtěch.
„Bude čím dál důležitější mít přístup ke svému publiku. Bude to takový tvůj podnikatelský aset,“ říká Martin Kavka v podcastu Kdo neroste, zaroste! k tomu, proč se vyplatí mít svůj newsletter a že to rozhodně není mrtvé médium.
Hned v úvodu se Martin vrací taky k rozjezdu rodinného deskovkářství 4 Kavky a k „souboji“ s online tržištěm Temu, na který svým článkem před časem upozornila jeho žena Alice.
Televize, rádio a tisk stále otevírají nové dveře lidem, kteří mají světu co říct.
Číst dálByznys mentorka a marketérka Madla Čevelová natáčí sympatickou videosérii Byznys a duše, kde zpovídá své klienty, přibližuje jejich podnikání a mj. se taky ptá, jaký jeden marketingový nástroj by si pro propagaci svého podnikání vybrali.
V aktuální epizodě byla hostem Petra Rybková, která se od copywritingu a marketingových konzultací postupně posunula ke zpěvu, vystupování a vyprávění příběhů.
„Nejtěžší je vytvořit to, co je nejkratší, to znamená název. A druhý v pořadí je slogan“
Co jsou atributy dobrého textaře, ale taky kvalitního marketingového textu — a dokáže skvěle napsaný text prodat cokoliv? Otto Bohuš mluvil v podcastu Kamdu o copywritingu, roli AI i své kariérní cestě z agentury na volnou nohu.
Nezávislý IT publicista Daniel Dočekal byl hostem Procenta Miloše Čermáka. Výsledkem je poutavé povídání o sociálních sítích, technologiích a AI očima průkopníka, kterého internetové technologie živí od 90. let:
„Volná noha je úplně jiná, než jsem čekala. Lepší!“ Copywriterka Bára Hlavicová se v novém článku ohlíží za svými 10 lety v oboru — píše, jestli se za tu dobu v copywritingu něco změnilo, a vzpomíná na přechod z agentury k vlastnímu podnikání.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.