Vybíráme pro vás to nejzajímavější ze stovek českých i zahraničních zdrojů a vydáváme také spoustu vlastního obsahu. Připravují Dan Šácha a Robert Vlach. Dobré tipy vítány.
Odebírejte nejdůležitější novinky ze světa podnikání na volné noze. Každý měsíc zdarma ve vašem emailu:
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.
René Nekuda vydal další díl svého podcastu o kreativitě — tentokrát se dvěma hvězdama sociálních sítí. Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot povídají o tom, jak Facebooku a dalším službám nepodlehnout a naučit se je dobře využívat: „Je to nejjednodušší a nejlevnější platforma, jak být v kontaktu se svými zákazníky. Pokud je umíte využívat a máte aspoň minimum marketingového přemýšlení.“
Přejeme příjemný poslech na Spotify:
Jindřich Fáborský spolu s týmem Marketing Festivalu navazuje na úspěšný Digisemestr a spouští nový projekt – online kurz marketingu v e-commerce, do kterého se zapojilo 30 uznávaných profesionálů, ať už je to SEO konzultant Pavel Cody Ungr, advokátka Petra Kristína Dolejšová nebo UX designer Jan Kvasnička.
Přes 25 hodin vzdělávacích videí ve 27 lekcích, které pokrývají e-commerce, copywriting, SEO, remarketing, videoreklamu, právo pro eshopy a další témata. Na české poměry je to rozhodně unikátní projekt a pokud jste neměli příležitost vyrazit na Digisemestr osobně, tohle je dobrá šance. Prvních 200 registrovaných mimochodem může využít výhodnější cenu.
Náš člen, online marketér Daniel Nytra analyzoval 1 milión výsledků vyhledávání z Google a Seznamu a společně s několika zkušenými hosty (Martin Matějka, Dalibor Jaroš a Martin Michálek) k tomu 26. listopadu pořádá bezplatný webinář – zaměří se v něm mj. na to, které parametry webových stránek jsou pro pozice ve vyhledávání zásadní a jaké nástroje se pro kontrolu webu vyplatí využít. Registrovat se můžete na stránce.
Máte na volné noze vlastní web? A je spíše obsahový, nebo prezentační? Madla Čevelová oba typy popsala v novém článku:
„Hlavní rozdíl je v tom, že zatímco na prezentační web je většinou potřeba jinými nástroji přivádět návštěvnost, obsahový ji generuje sám. Jedná se o dva přístupy, z nichž každý má jiné zákonitosti a vyžaduje jinou strategii.“
Tým Marketing Festivalu kolem Jindry Fáborského připravil hodně originální pozvánku na další ročník — skoro hodinový dokument „Making a Marketer“ nejen k akci, protože v něm mj. vystupují plánovaní řečníci, ale hlavně k budoucnosti profese jako takové.
Přejeme příjemný poslech na YouTube:
Jak píše Jindřich Fáborský, je začátek ledna, takže ideální čas začít na sobě makat. A proto opět sestavil parádní seznam doporučení pro vzdělávání v digitálním marketingu — kurzy, setkání i konference, kam letos můžete vyrazit zdarma.
Jindřich Fáborský dal dohromady parádní seznam všech českých a slovenských podcastů, které se věnují marketingu — hned několik z nich má ale přesah i do dalších oborů a podnikání obecně. Třeba jako ten náš.
Načechráme, vyleštíme. Český byznys zjistil, jak důležité je dobře vypadat a zájem o zkušené odborníky na volné noze roste. Třeba kvůli textům a copytrikům, které mají v rukávu Michelle Losekoot a Michaela Mužíková, nebo logům a vizuálu od Martina Gottwalda. A právě o tom je aktuální článek. Jak tito profesionálové pracují a pomáhají firmám zapůsobit a zlepšit vlastní prezentaci.
„Výrobce možná vidí baterku, která vydrží nabitá osm hodin, ale na člověka funguje zdůraznění vlastnosti. Takže je lepší nabízet ,celý den bez nabíječky'. Stejně tak auto, které má nějaký obsah nádrže. Lepší je nabídnout zákazníkovi konkrétní trasu bez zastávky než počet litrů nafty,“ říká Michelle.
Ochrana soukromí: Váš email bude zachován v tajnosti a nebude nikdy nikomu poskytnut. Odběr můžete kdykoli ukončit pomocí odkazu na konci každé zprávy.